کد خبر: ۱۸-مورد-حادثه-در-خراسان-جنوبی-به-وقوع-پی
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸
۱۸ مورد حادثه در خراسان جنوبی به وقوع پیوست/حوادث جاده ای در صدر جدول

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۱۸ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۱۲ مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، یک مورد غرق شدگی، یک مورد زلزله و چهار مورد شهری بوده است.

رضایی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۲۴ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۲۱ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، یک نفر در حادثه غرق شدگی و سه نفر در حوادث شهری خدمات گرفته‌اند.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی،  ماموریت های هفته گذشته ۲۴  آسیب دیده بر جای گذاشته که بیشترین آن ها مربوط به حوادث جاده ای بوده اند.

رضایی با بیان اینکه ۵۷ نیروی عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۲۱ دستگاه خودروی امدادی شامل ۱۷ دستگاه آمبولانس و چهار خودروی نجات در این حوادث به‌کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت دو مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، افزود: بیشترین حوادث در یک هفته گذشته با پنج مورد مربوط به شهرستان طبس بوده است.

رضایی با اشاره به حجم بالای حوادث جاده ای بیان کرد: بر اساس گزارش های پلیس، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ از جمله عوامل اصلی در بروز حوادث جاده ای بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha