کد خبر: ۱۴۶-پرستار-و-پزشک-به-بیماری-کووید-۱۹-مب
۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱

به گزاش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ؛ دکتر جمالیان در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: در ۹۶ ساعت گذشته موراد بستری در شهرهای استان مرکزی بویژه اراک افزایش یافته و وضعیت اراک قرمز است و حال بقیه شهرها نیزخوب نیست.

وی گفت: بیمارستان‌های دلیجان و کمیجان پر از بیماران بستری ناشی از شیوع ویروس کرونا است و سرریز بیماران این شهرستان‌ها باید به اراک اعزام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه ظرفیت ۲ بیمارستان اراک در زمینه پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده، اظهار داشت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) از قبل ظرفیت نداشته و بیمارستان آیت‌الله خوانساری در مدت ۲۴ ساعت گذشته تکمیل شده است.

دکترجمالیان عنوان کرد: اگر وضعیت با این شکل دنبال شود و مردم دستورالعمل های بهداشتی را جدی نگیرند، در روزهای آینده وضعیت نامطلوبی در پیش رو است و شرایط که هم‌اکنون اضطراری و خطرناک است، بدتر هم می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اراک افزود: فرمانداران در استان مرکزی رسالت و وظیفه سنگینی در راستای افزایش نظارت‌ها برعهده دارند که انتظار است این مهم با جدیت دنبال شود.

دکترجمالیان تاکید کرد: همه باید برای مقابله با این بیماری کمک کنند و هرکس مسئولیت خود را به خوبی ایفا کند زیرا با روند فعلی در فصل پاییز و زمستان که شرایط بحرانی پیش‌بینی شده هیچ تختی برای خدمت به بیماران باقی نمی‌ماند و همه بیمارستان‌ها پر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha