کد خبر: ۱۲۳۰مورد-بازرسی-از-مراکز-نگهداری-کالا
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، عبدالرضا پیروی منش با اعلام این خبر افزود: در این راستا ۱۳ پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تعداد بند تخلف کشف شده را ۲۲ مورد شامل، احتکار و نبود اعلام موجودی نام برد و گفت: انواع لبنیات، برنج، شکر، تخم مرغ، روغن نباتی، رب گوجه فرنگی، پودر شوینده، لاستیک سواری و باری و همچنین سیمان را جز گروه کالایی تخلفات کشف شده توسط بازرسان است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی و صنفی استان موظف به ثبت موجودی کالا در سامانه جامع انبارها هستند.

پیروی منش تصریح کرد: در صورت ثبت نشدن اطلاعات انبار در این سامانه، کالاهای انبارها مشمول قانون احتکار می‌باشند.

وی بیان کرد: تمامی انبارداران برای ثبت اطلاعات کالاها درسامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا به نشانی www.nwms.ir مراجعه نمایند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان اضافه کرد: راه‌اندازی سامانه جامع انبارها در راستای اجرای آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده و براساس تعریف، این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارخانه‌ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی و موجودی انبار در این سامانه ثبت شود.

پیروی منش در پایان خاطرنشان کرد: تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، همواره آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم در این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha