کد خبر: ۱۱۰-میلیارد-تومان-تاکنون-برای-بهسازی-ب
۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند اجرای این باند تصریح کرد: برای تکمیل این باند به حدود۹۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر فرودگاه اردبیل به لحاظ مشخصات  فنی در حال ارتقا بوده و بهسازی باند اصلی فرودگاه از جمله این اقدامات است.

بهنام جو افزود: با اتمام عملیات بهسازی باند فرودگاه، پروازهای بیشتری را  در استان شاهد خواهیم بود و خدمت رسانی به گردشگران و مردم استان با کیفیت بهتر ارائه می شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به شکل تخصصی و بی نظیر انجام می شود، به طوری که  اقداماتی در روند آسفالت انجام شده که طول عمر آسفالت به ۳۰ سال برسد و در این مدت مشکل اساسی برای باند فرودگاه نخواهیم داشت.

بهنام جو به اقدامات دیگر در راستای تجهیز فرودگاه اردبیل اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان تامین اعتبار برای دستگاههای ناوبری فرودگاه و ارتقا و تقویت آیرلس اختصاص یافت.

وی گفت: در حال حاضر نیز کارشناسان در حال بررسی سایر نیازهای تجهیزاتی فرودگاه هستند که با شناسایی آن  ها ارتقا انجام شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته ترمینال اصلی فرودگاه افتتاح شد که در استان هایی با این وسعت جمعیتی و حتی دارای جمعیتی بیشتر از اردبیل ، چنین ترمینالی نداریم.

وی با اشاره به برقراری پروازهای فرودگاه پارس آباد از سال گذشته، افزود: در این فرودگاه نیز در راستای افزایش پرواز و هم تقویت مشخصات فنی آن تلاش می شود.

بهنام جو بیان کرد: مطالعات اولیه توسط شرکت فرودگاههای کشور به اتمام رسیده و بخش سوخت رسانی هم در حال تهیه بخش های اجرایی است.

وی تصریح کرد: با مدیریت مناسب مدیریت فرودگاههای استان از محل منابع داخلی، بهسازی محیطی این فرودگاه انجام می شود تا در سطح یک فرودگاه آبرومند ارائه خدمت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha