کد خبر: ۱۰۳-سی-سی-خون-توسط-داوطلبان-نهبندانی-اه
۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ حسین رضایی، گفت: ایام الله دهه فجر، یادآور ایثار، استقامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی بوده که با خون خود درخت انقلاب را به ثمر نشاندند.

وی با اشاره اقدامات هلال احمر در دهه فجر بیان کرد: در این ایام اقدامات مطلوبی در راستای دستگیری از نیازمندان توسط داوطلبان پیش بینی شده است.

رضایی با بیان اینکه نیاز به خون نیازی همیشگی است، اظهار کرد: بنا به گفته مسئولان، در ماه های اخیر با شیوع بیماری کرونا، اهدای خون در جامعه کاهش یافته و نیازمند همکاری هر چه بیشتر از سوی شهروندان است.

وی از اجرای طرح "حمایت ماندگار" و "قرار مهربانی" در راستای تامین نیاز خونی بیماران خبر داد و گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی اهدای خون به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه اجرایی شده است.

رضایی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح و در دومین روز از دهه مبارک فجر ۱۵۰ نفر برای امر خداپسندانه اهدای خون به پایگاه سیار خون مستقر در هلال احمر مراجعه داشته اند.

رضایی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰۳ نفر موفق به اهدای خون شده اند، افزود: از خیرین و داوطلبان خواستاریم با اهدای خون خود، بیماران نیازمند خونی را یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha