کد خبر: یک-هزارو-۸۶۰-واحد-مسکن-محرومین-استان-لر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸
یک هزارو ۸۶۰ واحد مسکن محرومین استان لرستان به بهره برداری رسید

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ این مراسم با حضور علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استاندار لرستان و تنی چند از مسئولین کشوری و استانی در منطقه مورانی شهرستان پلدختر برگزار شد.

دکتر نوبخت در این مراسم گفت اگر الان وظیفه ای داشته باشیم  بندگی و شکرگزاری خداوند رحمان است چرا که سال گذشته در راستای جبران خساراتی که سیل وارد کرده بود به این استان و منطقه شرفیاب شده و تعهدی را پذیرفتیم که در کنارتان باشیم و از سوی نظام بتوانیم با شما همیاری، همراهی و همدردی کنیم تا انشاالله جبران خسارت صورت بگیرد.

 دکتر نوبخت تصریح کرد: غیر از آنچه که در ارتباط با سیل بود کلنگی به زمین زده شد تا ما بتوانیم دو هزار واحد مسکونی صرفاً برای انسانهای شریف و بزرگواری که توان مالی ندارند، برای آنها خانه بسازیم.

معاون محترم ریاست جمهوری افزود: باید خدا را شکر کنیم که امروز به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت شما هستیم و به قول خود عمل کرده ایم و به پیمان خود وفادار بودیم و امروز در همان جایی که کلنگ زدیم با شما دیدار کردیم و این یک توفیق الهی است.

 در ادامه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : تاکنون ۱۹۵ روستای تخریبی لرستان نوسازی و مقاوم‌سازی و بسترهای لازم تحکیم شده است.

علیرضا تابش گفت: به این منظور بین۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیارد تومان تاکنون تامین اعتبار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha