کد خبر: یک-خبرنگار-افغان-در-انفجار-تروریستی-در
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۹:۴۵
یک خبرنگار افغان در انفجار تروریستی در کابل کشته شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از آناتولی،پلیس کابل پایتخت افغانستان صبح امروز شنبه اعلام کرد: بر اثرحمله تروریستی ساعت 07:45 به وقت محلی با مین‌ مغناطیسی به خودروی یما سیاوش از خبرنگاران سابق شبکه تلویزیونی طلوع نیوز وی و 2 تن دیگر جان باختند.

در همین حال بکتاش سیاوش، نماینده سابق مجلس افغانستان و برادر یما سیاوش تائید می‌کند که در این انفجار در منطقه "مکروریان چهارم" شهر کابل، یما سیاوش جان باخته است.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل هم اعلام کرد که در این انفجار یک دستگاه خودرو غیرنظامی هدف حمله قرار گرفته و در این رویداد 3 غیرنظامی کشته شده‌اند.

تاکنون دلیل وقوع این حادثه مشخص نیست و هیچ فرد یا گروهی تاکنون مسئولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است.

گفتنی است که حملات انتحاری و انفجاری در شهر کابل اخیرا افزایش یافته است. مرکز آموزشی کوثر دانش و دانشگاه کابل، هدف حملات تروریستی قرار گرفته‌اند که در نتیجه آن ده‌ها غیرنظامی کشته و زخمی شدند. بر اثر حمله دو روز پیش چند تروریست به دانشگاه کابل 22 نفر اغلب دانشجو کشته و 40 نفر زخمی شدند. گروه گروه داعش مسئولیت این حمله را پذیرفت اما دولت افغانستان تاکید می‌کند که شواهد زیادی وجود دارد که این کار توسط طالبان انجام شده، گروه طالبان دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha