کد خبر: گرت-بیل-خواهان-ماندن-در-باشگاه-رئال-ماد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷
گرت بیل خواهان ماندن در باشگاه رئال مادرید است

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) گرت بیل به تیتر اصلی رسانه های جهان بدل شد پس از اینکه به ۲ بیمارستان کمک مالی کرد.

ستاره رئال مادرید ابتدا به بیمارستان محل تولدش در کاردیف ولز ۵۰۰ هزار پوند کمک کرد و پس از آن به بیمارستانی در مادرید ۵۰۰ هزار یورو ارائه داد.

جدای از اینکه بیل می‌خواست اعتماد و احساس مسئولیت خود را به پایتخت اسپانیا نشان دهد قصد داشت به ۲ شهری که بسیار در پرورش وی کمک کرده‌اند ابراز محبت کند.

به نقل از آ.اس اسپانیا٬پس از لغو مسابقات لالیگا بیل در این مدت در صدد درست کردن قراردادش با رئال مادرید بود. وی تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد دارد و سالانه چیزی در حدود ۱۴.۵ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

به گفته سایت ترانسفرمارکت٬ ارزش فعلی بیل نزدیک به ۳۲ میلیون یورو ذکر شده است.

گرت بیل ۳۰ ساله٬ ۲۴۹ بازی برای رئال مادرید انجام داده و ۱۰۵ گل به ثمر رسانده که ۳ گل آن در فینال لیگ قهرمانان اروپا زده شده است.

ارتباط وی با زیدان دیگر مثل گذشته نیست و بهتر از قبل شده است. این رابطه پس از لغو انتقال بیل به چین بهبود پیدا کرد. وی در کنار ازارد و بن‌زما در این فصل اصلاٌ خوب کار نکرد ولی باید دید سرنوشت این بازیکن چگونه رقم می‌خورد.

طبق گزارش‌‌های روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی رئال مادرید قصد دارد ۶ بازیکن خود را به فروش برساند که بیل یکی از آنهاست.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha