کد خبر: گرانی-افسارگسیخته-کنونی-ناشی-از-بی‌تد
۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
گرانی افسارگسیخته کنونی ناشی از بی‌تدبیری و بی‌تفاوتی دولت است!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، قاسم ساعدی با انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته کنونی، گفت: مجلس باید به دنبال طرحی الزام‌آور برای دولت به منظور کنترل قیمت کالاها باشد چراکه گرانی‌های افسارگیسخته مردم را وارد جنگ تمام عیار معیشت کرده اما دولت بازار را به دست دلالان و سوءاستفاده‌کنندگان سپرده است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه اگر کالاهای مانده در گمرکات و انبارها وارد بازار شوند مسئله گرانی کالاها به وجود نمی‌آمد، افزود: دولت باید علت گرانی‌ها را به مجلس گزارش دهد تا مجلس و دولت در جهت تامین معیشت مردم گام موثر بردارند، در غیر این صورت باید شاهد اتفاقات تلخ بود.

قوه‌قضاییه از قدرت قهریه خود استفاده کند

وی با بیان اینکه اقدامات دولت برای کنترل گرانی‌ها به برگزاری جلسه ختم می‌شود، ادامه داد: دولت به وضعیت بازار اشراف و نظارت ندارد به همین دلیل قوه‌قضاییه باید به جد به مسئله ورود و از قدرت قهریه خود استفاده کند.

ساعدی بی‌تفاوتی در مقابل بازار و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت را خیانت در حق مردم و نظام دانست، اظهار کرد: این بی‌تفاوتی در مقابل مردم خلاف اخلاق اسلامی و  انسانی است به همین دلیل انتظار است رئیس مجلس به کمک نمایندگان و مرکز پژوهش‌ها برای کنترل بازار تدبیر کرده و دولت را ملزم به انجام وظایف خود کنند.

دولت دلیل گرانی را به گردن کرونا می‌اندازد!

این نماینده مجلس بیان کرد: در حالی مردم از وضعت سخت معیشتی به ستوه آمده‌اند که دولت تمامی مشکلات را به حساب بحران کرونا می‌گذارند تا مردم اعتراض نکنند.

وی گرانی افسارگسیخته کنونی را ناشی از بی‌تدبیری و بی‌تفاوتی دولت دانست، اظهار کرد: مردم از شعارهای رئیس جمهور و دیگر دولتمردان خسته شده‌اند لذا باید راه حل ارائه شود.

به گفته ساعدی در حالی رئیس جمهور، تاب‌آوری اجتماعی و سیاسی مردم را می‌ستاید که دولت وی، برای حل مشکلات اقتصادی مردم و معیشت آن‌ها اقدامی نمی‌کنند و قدر این مردم صبور و انقلابی را نمی‌دانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم می‌خواهند زندگی کنند، گفت: رئیس دولت و وزرای امور اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت باید به مجلس آمده و با سند و عدله پاسخگو باشند، همچنین برنامه عملیاتی و موثر ارائه دهند تا مردم از وضعیت دشوار اقتصادی خارج شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha