کد خبر: کودکان-را-با-زبان-ساده،با-ضرورت-استفاد
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کودکان را با زبان ساده،با ضرورت استفاده از ماسک آشنا کنیم!

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با اشاره به اینکه در مورد کرونا ویروس با فرزندان با زبانی ساده و متناسب با سن آنها صحبت کنیم، تاکید کرد: به واسطه تماس بیشتری که کودکان با محیط اطراف و اجسام دارند، پدر و مادر باید نقش کودکان در شیوع و کنترل این بیماری را بیشتر و مهمتر از پیش، در نظر بگیرند.

او با ابراز تاسف از موارد مرگ و میر مبتلایان استان در روزهای اخیر، بر اهمیت توجه به راهکارهای ارتقای دانش و آگاهی مردم، رعایت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا و مخاطرات حضور در اجتماعات و معابر عمومی، همچنین اهمیت حضور در منزل برای قطع چرخه انتقال این ویروس، تاکید کرد.

دکتر لطفی ضمن اعلام انجام هزار و ۷۷۲ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

فرآیندهای مربوط به مدیریت حجم بالای مراجعان به ویژه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی نیز دیگر محور این نشست بود که با حضور رییس دانشگاه بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha