کد خبر: کنترل،-رصد-و-پایش-مناطق-کویری-استان-کرم
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۹
کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان از طریق سامانه پهپادی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان کرمان، پیش از ظهر امروز  با سردار"حسین اشتری" در ستاد ناجا دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده ناجا در این دیدار به ولایت مداری وانقلابی بودن مردم استان کرمان و همچنین اهمیت این استان اشاره و تصریح کرد: در مبحث کاهش تصادفات رانندگی، دو موضوع زیرساخت ها و فرهنگ سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه استان کرمان به عنوان بهشت معادن مطرح است، بر لزوم استفاده از ظرفیت استان و نیز جلب مشارکت مردمی به ویژه خیرین امنیت ساز در راستای توسعه نظم و امنیت به خصوص افزایش کلانتری ها و پاسگاه ها تاکید کرد.

سردار اشتری در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، یادآور شد: در مبحث شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد اما موضوع مهم بعد از جمع آوری این افراد، محل نگهداری و کمپ های ترک اعتیاد است که تامین این مراکز جزء وظایف دیگر سازمان ها و نهادهاست که متاسفانه در این زمینه زیرساخت های لازم به حد کافی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع سامانه پهپادی در استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد:  کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با موادمخدر، امنیت تردد جاده ای به منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

در این نشست، نمایندگان مجلس و مسئولان استان کرمان ضمن تشریح مسائل و نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha