کد خبر: کم-کاری-در-حوزه-مسکن-مهر-ارومیه-مشهود-اس
۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،سلمان ذاکر درباره وضعیت گرانی مسکن در ارومیه، گفت: حل معضل گرانی مسکن نیازمند واکاوی و بررسی مشکلات اساسی در این حوزه است به طور مثال دولت باید تکلیف پول های سرگردانی که به سمت مسکن سوق پیدا کرده است را مشخص کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصرح کرد: دولت تصمیمات مناسبی برای پول های سرگردان در حوزه مسکن اتخاذ نمی کند بنابراین تا زمانی که وضعیت پول های سرگردان که روانه مسکن شده است کنترل نشود نمی توان انتظار داشت نرخ مسکن سیر نزولی داشته باشد.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی ارومیه موجب شده این شهر به یک بخش توریستی تبدیل شود و به طبع آن نیز نرخ مسکن نیز سیر صعودی پیدا کند و این درحالی است که ارومیه با چندین شهر خارجی مرز رسمی دارد به طور مثال تنها 30 کیلومتر با کشور ترکیه فاصله دارد و این خصیصه موجب می شود بسیاری از توریست ها میل به ماندگاری در ارومیه را داشته باشد.

وی تصریح کرد: کم کاری در حوزه مسکن مهر در ارومیه مشهود است زیرا رسالت مسکن مهر پوشش مسکن برای محرومان بوده است اما این مهم در ارومیه به نحوه شایانی عملیاتی نشده است.

ذاکر افزود: متاسفانه یکی دیگر از دغدغه های مسکن در ارومیه عدم توجه به بافت های فرسوده عمرانی است بنابراین مشخص است که برای بهبود بازار مسکن می بایست سیاست های اساسی و حمایتی برای محرومان اجرایی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه تعیین تکلیف پول های سرگردان در مسکن توسط دولت الزامی است، یادآورشد: کم کاری در حوزه مسکن مهر ارومیه مشهود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha