کد خبر: کمک-۴۰۰-میلیون-ریالی-پزشک-داوطلب-شیراز
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس؛ حسین درویشی با اشاره به سابقه این تصمیم و نیت خیرخواهانه گفت: در جریان برگزاری طرح نذر آب ۳ و حضور تیم کاروان سلامت این جمعیت به عنوان استان معین در روستای طاشکوییه از توابع شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان و استقرار کادر درمان در مدرسه وحدت، دکتر شعله شادمانی پزشک متخصص کودکان برای تامین بخشی از هزینه های مناسب سازی محوطه این مدرسه پس از بازگشت به شیراز قول مساعد می دهد.

  درویشی ادامه داد: در همین راستا،  پس از انجام بررسی‌های اولیه و رایزنی با جمعیت هلال احمر استان هرمزگان و تصمیم به اجرای طرح در قالب یک پروژه داوطلبی عمرانی و نیز تعیین پیمانکار محلی،  روز گذشته مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال توسط دکتر شعله شادمانی پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر فارس به حساب خیرین جمعیت هرمزگان نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران واریز شد.

 وی افزود: با اجرای این پروژه داوطلبی عمرانی تا پایان اسفندماه سال جاری، بخشی از حیاط مدرسه و زمین بازی دانش آموزان مدرسه وحدت روستای طاشکوییه مناسب‌سازی خواهد شد و خطرات تهدید کننده برای دانش‌آموزان حین بازی و ورزش به دلیل غیر استاندارد بودن محوطه، برطرف خواهد شد.

درویشی در پایان از حسن نیت و اهتمام این پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر فارس در برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha