کد خبر: کمک-کمیته-امداد-به-بازاریابی-و-فروش-این
۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸
کمک کمیته امداد به بازاریابی و فروش اینترنتی محصولات مددجویان در اصفهان

به گزارش  خبرگزاری سلامت از اصفهان،عباسعلی زارعان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با شرکت دانش بنیان «با سلام» که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کند، مددجویان از تخفیف کارمزد فروش و معافیت از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بهره مند می‌شوند.

وی گفت: در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد اصفهان فقط به پرداخت وام اشتغال بسنده نمی کند و در زمینه آموزش، پشتیبانی، بازاریابی و فروش نیز خدماتی به مجریان طرح های خودکفایی و اشتغال ارائه می دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: در دوران جدید و به ویژه در چند ماه اخیر و با همه گیری ویروس منحوس کرونا و اختلال در کسب و کارهای بسیاری از افراد، ضرورت استفاده از فضای مجازی و فروش اینترنتی بیش از پیش مشخص شد و کمیته امداد استان اصفهان نیز در همین زمینه اقداماتی برای عقب نماندن مددجویان مجری طرح های اشتغال از تحولات بازار، انجام داد.

زارعان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری این نهاد با شرکت دانش بنیان «با سلام» که در زمینه بازاریابی و فروش اینترنتی کالا و خدمات مشغول فعالیت است، گفت: از مردادماه امسال این تفاهم نامه عملیاتی شده است که بر اساس آن مددجویان معرفی شده از طرف کمیته امداد از ۶۶ درصد تخفیف کارمزد فروش محصولات شرکت برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: کارمزد شرکت با سلام برای افراد عادی ۹ درصد است که از مددجویان کمیته امداد پس از اعمال تخفیف، فقط ۳ درصد کارمزد اخذ می شود.

قائم مقام کمیته امداد اصفهان با اشاره به دیگر مزایای تفاهم نامه مذکور برای مددجویان مجری طرح های اشتغال، گفت: دانش بنیان بودن این شرکت باعث می شود که اقلام فروش رفته مددجویان از پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز معاف باشند.

زارعان در پایان گفت: تاکنون ۱۲۷ مددجوی اصفهانی غرفه مجازی خود در پایگاه اینترنتی و نرم افزار کاربردی «با سلام» را راه اندازی کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha