کد خبر: کمک-مومنانه-مدیر-جوان-برای-نجات-جان-بیم
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
کمک مومنانه مدیر جوان برای نجات جان بیماران

به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، یکشنبه شانزدهم شهریور ۱۳۹۹ و با هدف نجات جان بیماران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مرکز اهدای خون وصال حضور پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  با تاکید بر حیاتی بودن مسئله اهدای خون در نظام سلامت پایتخت گفت: مردم مهربان و نوعدوست ما همیشه در صف اول خیرخواهی بوده اند و امیدوارم با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در اولین ماه حضورش در این جایگاه مهم و به دلیل شرایط حیاتی و خطیر مجموعه انتقال خون در پیکره نظام سلامت پایتخت، بعد از اهدای خون در بخش های ویژه آزمایشگاهی و فنی انتقال خون استان تهران حضور پیدا کرد و در جریان دستاوردها و عملکرد این مجموعه در پشتیبانی و تامین فرآورده های خونی بیش از ۱۶۰ مرکز درمانی سطح استان تهران قرار گرفت.

بنابراین گزارش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پایان این حضور و برای شنیدن مشکلات و مطالبات، نشست ویژه ای با مدیرکل انتقال خون استان تهران برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha