کد خبر: کشف-946-کیلو-انواع-موادمخدر-از-یک-نیسان
۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار عبداله حسنی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان های سمنان، خراسان جنوبی و گلستان در اقدام اطلاعاتی مشترک بر روی اعضای یک باند قاچاق مواد متمرکز شدند و سرنخ هایی از انتقال محموله سنگین توسط این افراد به شمال و پایتخت کشور به دست آوردند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت پرونده، موضوع به دقت مورد بررسی ماموران خبره و کارکشته مبارزه با موادمخدر قرارگرفت که خوشبختانه پس از ساعت ها تلاش و پیگیری های اطلاعاتی مشترک،  چگونگی انتقال این محموله برای پلیس مشخص شد.

به گفته این مقام انتظامی، اعضای این باند که قصد انتقال محموله را در قالب یک کاروان خودرویی به شمال و پایتخت کشور داشتند بامداد امروز در عملیات هماهنگ و منسجم پلیس در محور فرعی "طرود به شاهرود" شناسایی شدند.

سردار حسنی از اجرای عملیات هماهنگ و مشترک با حضور ماموران انتظامی استان های سمنان و گلستان خبرداد و گفت: ماموران با دستگیری هر 5 عضو این باند 946 کیلوگرم انواع موادمخدر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اعلام توقیف 3 دستگاه خودرو شامل نیسان، پژو و پراید در این عملیات افزود: در بازرسی صورت گرفته از نیسان 756 کیلو تریاک، 148 کیلو هروئین، 20 کیلوگرم شیشه  و 22 کیلوگرم سایر مواد کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha