کد خبر: کشف-4-تن-مواد-افیونی-در-جنوب-شرق-کشور
۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۰
کشف 4 تن مواد افیونی در جنوب شرق کشور

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردارمحمد قنبری در تشریح این عملیات گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پی پايش دقیق اطلاعاتي باندهاي قاچاق مواد مخدر به سرنخ های قاچاق یک محموله سنگین موادمخدر در شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با همکاری تیم های از یگان تکاوری پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی 2 تیم از اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر را در حال جابه جایی محموله مواد از مناطق مرزی با 3 دستگاه خودرو وانت و سواری شناسایی و طی 2 عملیات مجزا، زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها که با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ همراه بود ضمن دستگیری 3 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در مجموع یک تن و 596 کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در همین راستا جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر طی 72 ساعت گذشته با 42 عملیات پلیسی در شهرهای مختلف استان ضمن دستگیری 8 قاچاقچی ، 30 خرده فروش، توقیف 12 دستگاه خودرو؛ مقدار 2 تن و 404 کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی و 8قبضه سلاح جنگی و سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha