کد خبر: کشف-25-فقره-موبایل-قاپی-در-تهران
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید امین موسوی  اظهار داشت: با وقوع چند سرقت مشابه زورگیری و سرقت گوشی های تلفن همراه توسط جوانی حدوداً 20 ساله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری مشیریه قرار گرفت.

رئیس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه مال باختگان در شکوائیه خود اظهار داشتند، هنگام مکالمه با تلفن، گوشی همراهشان توسط فردی حدودا 20 الی 25 ساله سرقت شده است و مشخصات ظاهری آن را به خاطر دارند، ادامه داد: تصویری از سارق در اختیار کلیه واحد های گشت های انتظامی سر کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت و تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا به محض مشاهده متهم وی را دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: آخرین شکایت از متهم حاکی از این بود، روز گذشته سارق در اتوبان بعثت قصد داشت موبایل یک مرد میانسالی حدودا 50 ساله را زورگیری کند و زمانی که با مقاومت شاکی روبه رو می شود با وی درگیر و با ضربات متعدد چاقو از ناحیه سر و سینه وی را مصدوم می کند و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از متهم یک گوشی در محل بجا می ماند و شهروند با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد، ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری در گشت زنی های هدفمند متهم را در حال پرسه زنی در بین ماشین های پارک شده رویت و قبل از انجام هر واکنشی وی را زمین گیر می کنند.

وی تصریح کرد: متهم در همان بازجویی های اولیه اقرار کرد در مناطق جنوب شهر موبایل قاپی می کند و هر روز هم به خاطر اینکه شناسایی نشود محل را تغییر می دهد و در مجموع به 25 فقره زورگیری اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از سارق 3 گوشی همراه و یک تبلت کشف شد، افزود: مال باختگان به کلانتری دعوت و متهم را مورد شناسایی قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha