کد خبر: کشف-210-میلیارد-لوازم-خانگی-قاچاق-در-جنوب
۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹
کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار علی ذوالقدریدر تشريح اين خبر اظهار داشت: روز گذشته خبري مبني بر دپو لوازم خانگی قاچاق در انباری در حوالي شور آباد تهران دريافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایي محل انباری در دستور کار ماموران پليس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وي با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصريح كرد: با شناسایی هویت مالک انباری و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگي مقام قضائي صبح امروز تیمی از ماموران پایگاه نهم پليس امنيت پايتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عمليات متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار 327 دستگاه يخچال فريزر، 289 دستگاه ماشين لباسشويي و 388 دستگاه ماشين ظرفشويي فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه كشف کنند.

رئیس پليس امنيت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ريالي کالاي کشف شده را حدود 210 میلیارد ريال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد : با دستور قضائی، انبار مذکور پلمب و متهم براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha