کد خبر: کشف-2تن-و-329کیلو-مواد-افیونی-در-درگیری-مسل
۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کشف 2تن و 329کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در خاش

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری در در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام یک سری کار گسترده اطلاعاتي به سرنخ هايي از قاچاق محموله سنگين موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به شهرستان "خاش" دست يافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت یک بامداد امروز، اعضای این باند مسلحانه را در حال جابجایی محموله مواد مخدر با 2 دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای فرعی خاش شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری  شدند.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، تکاوران پلیس در بازرسی از خودروها  2 تن و 329کیلو و 895گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 740کیلو و 100 گرم تریاک، 369 کیلوگرم حشیش،120 کیلو و 110 گرم هروئین،97 کیلو و 865 گرم شیشه، 2 کیلو و 820 گرم سایر مواد مخدر، 2 قبضه سلاح کلاش،9 تیغه خشاب حاوی 122 فشنگ جنگی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی ها قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha