کد خبر: کشف-184-کیلو-تریاک-در-بجستان
۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار" ابراهیم قربان زاده" اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد افیونی را از محورهای مواصلاتی شهرستان بجستان عبور دهند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بجستان و مه ولات موفق به شناسایی 3 خودرو در این زمینه شدند.

سردار قربان زاده با اشاره به شناسایی 2 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس در این زمینه، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از توقیف این خودروها در بازرسی از آن ها  184 کیلوگرم تریاک کشف و در این زمینه 5 متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که بدون شک همکاري و تعامل مردم با پليس نقش مهمي در موفقيت هاي نيروي انتظامي داشته است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی بر تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha