کد خبر: کشف-یک-میلیون-و-700-هزار-لیتر-انواع-سوخت-در
۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰
کشف یک میلیون و 700 هزار لیتر انواع سوخت در کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "محمدرضا مقیمی" در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده هاي نفتي و اجراي برنامه هاي عملياتي ساليانه، طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت (تانکرهاي سوخت رسان، جايگاه هاي عرضه سوخت و شرکت هاي توليدي، صنعتي و کشاورزي) با مشارکت فرماندهی انتظامی استان هاي سراسر کشور در هفته گذشته به اجرا در آمد.

وي افزود: در این طرح از 412 شركت توليدي، صنعتي و كشاورزي و همچنین سه هزار و 876 تانکر حامل سوخت بازديد که 35 شركت متخلف در بخش توليدي و كشاورزي به همراه 60 دستگاه تانکر متخلف شناسایی و مقدار یک میلیون 700 هزار ليتر انواع فرآورده هاي نفتي کشف و 120 متهم دستگیر شد که نتیجه این طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش 52 درصدي کشفیات فرآورده های نفتی را نشان مي دهد.

این مقام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی فرآورده هاي مکشوفه را بیش از 93 میلیاردریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، فرآورده های مذکور به شرکت ملي نفت و متهمان دستگير شده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا از هموطنان خواست درصورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha