کد خبر: کشف-کالاهای-احتکاري-در-ملاير
۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
کشف کالاهای احتکاري در ملاير

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "سلمان امیری " با اعلام اين خبر بيان داشت : در راستاي شناسایي و برخورد قانوني با افراد سودجو و محتکر، ماموران پاسگاه انتظامي بخش "سامن" شهرستان ملایر به همراه ماموران پليس اطلاعات واداره تعزيرات در بازدید از یک انبار   11 تن و 400کيلو گرم برنج احتکار شده را  به ارزش 2 ميليارد و 280 ميليون ريال کشف کردند.

 وی در ادامه افزود: همچنین ماموران انتظامی در بازدید دیگر  ازیک فروشگاه 193 تن و 850 کيلو گرم برنج به ارزش 30 ميليارد و 877 ميليون ريال ، 5 هزار و 957 ليتر روغن خوراکي به ارزش 530 ميليون ريال  و 2هزار و 205 کيلو گرم شکر به ارزش 220 ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان در ادامه بیان داشت: در این بازدید ها همچنین 2 هزار و 375کيلو گرم گردوي قاچاق نیز از يک انبار در يک روستا به ارزش يک ميليارد و 190 ميليون ريال کشف شد.

سردار امیری افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده 42 ميليارد و 990 ميليون ريال برآورد شده است که در اين ارتباط يک فروشگاه توسط ماموران پلیس پلمب و  3  نفر تحويل مراجع قانوني شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه بیان داشت: برخورد با محتکران و افرادي که بخواهند مايحتاج ضروري مردم را بدون مجوز قانوني نگهداري کنند در دستور کار نيروي انتظامي استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha