کد خبر: کشف-سوخت-قاچاق-در-سیستان-و-بلوچستان
۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "احمد طاهری" اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی به مدت 24 ساعت در استان با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي توسط ماموران انتظامی استان با جدیت و در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 15 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 6 دستگاه تریلی سوخت کش، 24 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی و 8 دستگاه خودروی سواری و وانت ، 221 هزار و 889 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 194 هزار و 564 لیتر گازوئیل،27 هزار و 325 لیتر بنزین، در شهرستان های زاهدان، سراوان و ایرانشهر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 38 دستگاه خودروی سنگین و سبک حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه 42 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکيد به برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي، بیان داشت: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha