کد خبر: کشف-بیش-از-91-درصد-جرایم-جنایی-در-کشور
۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار "محمد قنبری" اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا در هفت ماهه اول سال جاری موفق شد با استفاده از روش های علمی و کارآگاهی، بیش از 91 درصد جرایم جنایی به وقوع پیوسته در کشور را کشف کند.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی در حوزه کشف جرایم جنایی با سرعت، دقت و اقتدار عمل می کند، گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در سال جاری موفق شدند بیش از 96 درصد از پرونده های قتل را به نتیجه برسانند و بیش از 91 درصد جرایم جنایی کشور (سرقت مسلحانه، آدم ربایی و ...) را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا همچنین تصریح کرد: پرونده های تشکیل شده در پلیس آگاهی به ویژه پرونده های جنایی تا زمان کشف تحت پیگیری کارآگاهان قرار دارد و به هیچ وجه از دور تحقیقات خارج نخواهند شد.

سردار قنبری در پایان، پرهیز از همراه داشتن چاقو و سلاح سرد، افزایش مهارت های کنترل خشم، دوری از پرخاشگری، خودداری از نزاع و درگیری و پیگیری اختلافات از طریق راه کارهای قانونی را در کاهش وقوع قتل در کشور تاثیرگذار دانست و از نهادهای فرهنگی و اجتماعی خواست پلیس را در این زمینه یاری رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha