کد خبر: کشف-بیش-از-500-میلیارد-ریال-کالای-قاچاق-در
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
کشف بیش از 500 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار " ولي‌اله رضايي‌نژاد " در تشريح اين خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندر گناوه، در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته حين کنترل شناورهاي عبوري در سواحل بندر گناوه، يک فروند شناور تجاري حامل کالاي قاچاق را که به سمت خورهای گناوه در حرکت بود، شناسايي و متوقف کردند.

وي افزود: مأموران در بازرسي از شناور توقيف شده، 488 دستگاه جاروبرقي، 8 هزار و 800 کيلوگرم روغن زيتون، 234 کيلوگرم زيتون سبز، 213 کيلوگرم زيتون سياه، 572 ثوب کلاه استخر، 3هزار و624 جفت جوراب، يک هزار جفت بازوبند نجات غريق، 324 عدد ظروف آشپزخانه و ... کشف شد.

سردار رضايي نژاد با اشاره به دستگيري 5 قاچاقچي و توقيف يک فروند شناور، تصريح کرد: براساس نظر کارشناسان، ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه 500 ميليارد و 63 ميليون و 170 هزار ريال برآورد شده است.

فرمانده مرزباني استان بوشهر در خاتمه با تأکيد براجراي فرمايشات مقام معظم رهبري در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: دريابانان، با همکاري مردم، مرزنشينان و تعامل با سازمان ها و نيروهاي مسلح مستقر در استان بوشهر، علاوه بر اقدامات تأميني در حوزه دريا با هرگونه قاچاق مقابله خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha