کد خبر: کشف-بیش-از-400-هزار-عدد-انواع-ماسک-پلمب-23-وا
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۳

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "محمدرضا مقيمي"  در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: با توجه به تداوم شيوع ويروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموريت‌هاي پليس امنيت اقتصادي در راستاي رصد اطلاعاتي انبارها و مراکز توزيع تجهيزات بهداشتي به طور کامل و با قوت بيشتر همانند گذشته انجام مي شود.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي با جمع آوري اطلاعات و انجام گشت هاي هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران در بازار توزيع اقلام بهداشتي و محل احتکار کالاها را شناسايي مي کنند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي ناجا گفت: طي هفته های گذشته (22 شهریور ماه تا 14 مهر ماه)، ماموران در بازرسي از واحدهاي صنفي، مراکز توزيع و عرضه تجهيزات بهداشتي و انبارها، بيش از 400 هزار عدد انواع ماسک را کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اينکه ماسک های مکشوفه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استان ها به دانشگاه هاي علوم پزشکي تحويل داده شد، عنوان کرد: طی این مدت، 23 واحد صنفی متخلف پلمب، 18محتکر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پايان با اشاره به عزم جدي اين پليس براي مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتي و ضروري از مردم خواست: در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha