کد خبر: کشف-بیش-از-2-هزار-تخلف-صنفی-در-شش-ماهه-اول
۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محمد دره وزمی با بیان این مطلب، افزود: از یکم فروردین لغایت 31 شهریور سال جاری در مجموع 55 هزارو و 274 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با اعلام کشف 2 هزار و 180 مورد تخلف در این بازرسی ها تصریح کرد: در این رابطه یک هزار و 873 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع 81 میلیارد و 636 میلیون و 451 هزار 674 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 2 هزار و 775 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 604 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha