کد خبر: کشف-بیش-از-178میلیارد-انواع-کالا-و-ارز-قاچ
۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹
کشف بیش از 178میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طي هفته گذشته در کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس،  سردار "سهراب بهرامی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات تخصصي و تلاش هاي شبانه روزي مأموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طي هفته گذشته، انواع کالاي قاچاق شامل سوخت، انواع لوازم خانگي، دام سبک، انواع ارز و ... در کشور کشف شد.

وي افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هفته گذشته 350 رأس گوسفند قاچاق به ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال و همچنین انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین یادآور شد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس فرودگاه هاي کشور طی هفته گذشته حين کنترل مسافران خروجي، انواع ارز شامل دلار، درهم و یورو به ارزش بيش از 129 ميليارد ريال کشف کردند.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان مجموع ارزش کالا و ارز مکشوفه را بیش 178ميليارد ريال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه 14 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به فرمان مقام معظم رهبري امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها و قاچاق سازمان یافته در دستور کار اين پليس قرار دارد.

سردار بهرامی از هموطنان خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha