کد خبر: کشف-بیش-از-115هزار-لیترسوخت-قاچاق-درهرمز
۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس،سردار" غلامرضا جعفری" در تشریح این خبراظهار داشت: مأموران یگان تکاوری در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی برانتقال مقادیر قابل توجهی سوخت مطلع و رسیدگی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران آن یگان با گشت زنی هدفمند در محور بندر عباس - میناب قبل از ایست و بازرسی شهید چغازردی از یک دستگاه کامیون کشنده32 هزارلیتربنزین و از یک دستگاه ایسوزو 4هزار و800لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت :در ادامه این طرح مأموران ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب حین کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه کامیون تانکر دار را متوقف که در بازرسی از آن 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس در یکی از روستای این شهرستان از 3دستگاه خودرو سواری 9هزار لیتر و از یک دستگاه کامیون در محور بندر عباس میناب 30هزارگازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه درمجموع 115 هزار و800 لیتر سوخت قاچاق کشف و 7خودرو متوقف شده است تصریح کرد:ارزش ریالی محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان 9میلیارد و 830 میلیون ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامي استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: سوخت های کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی میناب تحویل و در این رابطه کامیون توقیف ، یک نفر دستگیر و پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha