کد خبر: کشف-انبار-احتکار-خشکبار-در-قرچک
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کشف انبار احتکار خشکبار در قرچک

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردارکیومرث عزیزیدر تشريح جزئيات اين خبر گفت: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي ، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در تحقيقات میدانی از فعاليت فردي در زمينه احتکار خشکبار در انبار يک واحد صنفي در شهرک صنعتي قرچک با خبر شدند.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات ميداني پليس و هماهنگي با دستگاه قضائي، انبار مذکور شناسايي و در بازرسي از آن بيش از50 تن انواع خشکبار احتکار شده ، کشف شد.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه ارزش كالاي كشف شده برابر نظر کارشناسان 50 ميليارد ريال برآورد شده است بيان داشت: فرد محتکر در اين عمليات دستگير و پس از تشکيل پرونده، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در پايان با قدرداني از همكاري آگاهانه مردم با پليس از شهروندان وظيفه شناس خواست تا در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در رابطه با احتكار كالا و لوازم اساسي مورد نياز مردم، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا پيگيري و اقدامات قانوني لازم در اين رابطه به عمل آيد و با سودجويان و محتکران برخورد قانوني لازم صورت پذيرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha