کد خبر: کرونا-در-سیستان-و-بلوچستان-به-تراژدی-هو
۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۸
کرونا در سیستان و بلوچستان به تراژدی هولناک تبدیل شده است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت؛ در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی عبدالناصر درخشان در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و خسته نباشید به تمامی کارکنان عرصه قضا و تحقق عدالت در جامعه، گفت: متاسفانه پدیده شوم کرونا همه استان سیستان و بلوچستان را در هم نوردیده و به تراژدی هولناکی تبدیل شده است و این استان کم برخوردار با حداقل ها مواجه بوده و دانشگاه جوان ایرانشهر بدون حمایت وزارت بهداشت توان مقابله با این پدیده شوم را ندارد.

وی ضمن تشکر از کارکنان دانشگاه ایرانشهر که شبانه روزی به ارائه خدمات به بیماران کرونایی می پردازند، گفت: آیا دردناک نیست که هموطنانمان به دلیل کمبود اکسیژن و وِنتیلاتور جان خود را از دست بدهند، آیا استانی که در معرض خطر از ناحیه مرزهایش قرار دارد نباید در اولویت واکسیناسیون قرار گیرد.

درخشان در تذکر به وزیر آموزش و پرورش،تاکید کرد: آیا خبر دارید دانش آموزان دختر دبیرستانی در شهرستان فنوج برای رسیدن به مدرسه باید بیش از یک ساعت پشت وانت بنشینند تا در جاده های صعب العبور به مدرسه برسند، همچنین ۷۰ درصد معلمان زحمتکش شهرستان های راسک و سرباز شرکتی و خرید خدمات هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو، اظهار داشت: قطع مکرر برق، افت ولتاژ و نوسانات شدید امان مردم این منطقه را بریده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha