کد خبر: کاهش-۱۳-درصدی-حوادث-شبکه-توزیع-آب-در-منط
۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کاهش ۱۳ درصدی حوادث شبکه توزیع آب در منطقه ۴ پایتخت

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "میثم نجفی" گفت: مدیریت مستمر فشار شبکه، نوسازی و توسعه شبکه فرسوده، آموزش گروه‌های امدادی و کنترل مستمر لوازم مصرفی از جمله عوامل موثر در کاهش شاخص حوادث در این شرکت بوده است.

نجفی با اشاره به بازسازی و توسعه 21 کیلومتر شبکه توزیع آب در سال گذشته افزود: این عملیات با هدف کاهش حوادث، کاهش هدررفت واقعی آب، پیش‌گیری از فرونشست‌ها و جلوگیری از واردشدن خسارت به مشترکان انجام شده است.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 4 شهر تهران اجرای 1161 کیلومتر عملیات نشت‌یابی، کشف و تعمیر 286 مورد نشت در شبکه توزیع و انشعابات آب،  تبدیل 79 رشته انشعاب غیرمجاز به مجاز و تعویض 10هزار و 913 کنتور خراب را از جمله اقدامات مهم این شرکت در سال گذشته برشمرد.

وی به اجرای یک کیلومتر نوسازی خطوط فرعی و اصلی شبکه فاضلاب در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به‌رغم مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا 725 کیلومتر از خطوط جمع آوری فاضلاب شست‌وشو و لایروبی و 993 دریچه منهول همسطح سازی شد.

وی در پایان یادآور شد: با راه‌اندازی مرکز کنترل اسکادا و مدیریت برخط  فشار شبکه و تداوم بازسازی شبکه توزیع آب در نقاط دارای اولویت و ریسک بالا، شاهد کاهش چشمگیر حوادث خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha