کد خبر: کاظمیان-می-خواهیم-میزبانی-یکی-از-فینال
۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۹:۴۵

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری از سوی کنفدراسیون سوارکاری آسیا عضو کمیته پرش با اسب آسیا شد. بعد از این انتصاب، کنفدراسیون سوارکاری آسیا حکم عضویت محمد کاظمیان را در کمیته پرش با اسب آسیا صادر کرد تا این عضویت رسمیت پیدا کند. رئیس و اعضای کمیته های مختلف کنفدراسیون سوارکاری آسیا برای یک دوره 4 ساله انتخاب می شوند.

کاظمیان در این باره گفت: در دو هفته پیش اجلاس فدراسیون جهانی اسب سواری در مسکو برگزار شد که در حاشیه آن، یک روز نیز اجلاس کنفدراسیون سوارکاری آسیا برگزار شد. در این اجلاس کمیته های کنفدراسیون سوارکاری روسای هر کمیته را رو انتخاب کردند و روسای منتخب نیز اعضای هر کمیته را پیشنهاد می دهند که با پیشنهاد رئیس کمیته کمیته پرش با اسب آسیا، به عنوان عضو این کمیته منصوب شدم. بدن ترتیب و با این انتخاب در عرصه بین المللی کرسی داریم و این قطعا به سود سوارکاری ایران خواهد بود.

دبیر فدراسیون سوارکاری درباره برنامه هایش در این کمیته گفت: بعد از عضویت در این کمیته دو پیشنهاد مهم در راستای توسعه و پیشرفت سوارکاری آسیا ارائه خواهم داد. پیشنهاد اول درباره مسابقات AEF Challenge در راستای توسعه پرش با اسب خواهد بود و پیشنهاد دوم نیز چند طرح ویژه مثل برگزاری مسابقات استقامت و تقویم آسیایی دربرمی گیرد.

وی افزود: در تلاش هستیم که در اجلاس آتی، مسابقات فینال یکی از تورنمنت های اصلی سوارکاری آسیا را بگیریم که در صورت انجام، قطعا رویداد بزرگی خواهد بود.

کاظمیان همیچنین از موفقیت های سوارکاری ایران در عرصه بین المللی نیز صحبت کرد و افزود: اخیرا و در میان بیش از 100 کشور عضو فدراسیون سوارکاری جهان، در بخش سولیداریتی جزو 5 کشور برتر جهانی شدیم که دستاورد بسیار بزرگی است. بواسطه این اتفاق موفق شدیم دوره مهتری اسب را در ایران با حضور مدرسان خارجی برگزار کنیم. همچنین در تلاشیم کلاس های تعلیم و تربیت مربیان درساژ و پرش با اسب را نیز با حضور مدرسان خارجی برگزار کنیم تا از این مسیر از در جهت اعتلا و پیشرفت و بالا بردن سطح مربیان داخلی گام برداریم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha