کد خبر: کارگر-پست-2000-نامه-که-شامل-رأی-هم-بود-در-سطل
۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶
کارگر پست 2000 نامه که شامل رأی هم بود در سطل زباله ریخت!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، یک کارگر 26 ساله پست از نیوجرسی پس از اینکه تقریباً 2000 نامه، از جمله برگه‎‌های رای گیری را در سطل زباله دور ریخت، متوجه اتهامات فدرال شد، اما دادستان‌ها اعتقاد ندارند که هیچ دلیل سیاسی در این پرونده وجود دارد.

دادستان ایالات متحده کریگ کارپنیتو گفت: نیکلاس بوچن به دلیل تأخیر حدود 1875 قطعه نامه، از جمله 99 برگ رای گیری عمومی، که برای شهرستان اسکس، نیوجرسی در نظر گرفته شده بود، برای بازداشت نامه و جلوگیری از ارسال نامه متهم شد.

سارا مرین، وكیل دادگستری آمریكا خواسته بود كه 50 هزار دلار وثیقه تعیین شود، زیرا بوشن از كار خود با خدمات پستی استعفا داده بود و اعتراف كرد كه پست را او دور انداخته است، هرچند هیچ نشانه‌ای وجود ندارد كه انگیزه‌ای سیاسی داشته باشد.

هنوز ثابت نشده است بوشن انگیزه سیاسی داشته است یا خیر

بوشن در اولین حضور خود در دادگاه، که روز چهارشنبه از طریق زوم برگزار شد، چیزی نگفت. وی با قرار وثیقه 25000 دلاری برای حضانت برادرش آزاد شد.

پست

کارپنیتو گفت که این نامه قرار بود در تاریخ 28 سپتامبر، 1 اکتبر و 2 اکتبر به آدرس‌های خاصی در مسیرهای پستی تحویل داده شود و Beauchene تنها شرکت مخابراتی بود که می‌توانست نامه‌ها را به آدرس‌های موجود در نامه بازیابی شده تحویل دهد.

نامه بازیابی شده برای تحویل به گیرندگان مورد نظر خود دوباره در جریان نامه قرار گرفت. کارپنیتو گفت، کپی نامه‌های بازیابی شده به عنوان مدرک ساخته و نگهداری می‌شود.

کارپنیتو گفت، علاوه بر برگه‌های رای گیری، 627 قطعه کلاس اول، 873 قطعه کلاس استاندارد، دو قطعه نامه الکترونیکی مجاز و 276 آگهی تبلیغاتی مبارزات انتخاباتی از کاندیداهای محلی برای عضویت در شورای شهر و غرب آموزش و پرورش اورنج وجود داشت.

مجازات تأخیر اتهام پست با مجازات حداکثر پنج سال زندان و 250 هزار دلار جریمه نقدی است.

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha