کد خبر: کارگاه-پیش-از-ازدواج-در-بیرجند-ارائه-آم
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵
کارگاه پیش از ازدواج در بیرجند/ارائه آموزش ها به 20 جوان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، فائزه موهبتی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه بیان کرد: امروزه هزینه‌های سرسام آور ازدواج‌های تشریفاتی باعث سر باز زدن بسیاری از جوانان از مقوله ازدواج است.

وی بیان کرد: در راستای ترویج ازدواج آسان، کارگاهی با حضور 20 جوان بیرجندی با همکاری سازمان مردم نهاد پویندگان میراث خاوران برگزار شد.

موهبتی بیان کرد: تغییر دیدگاه جوانان در رابطه با امر ازدواج و آگاهی بخشی به آنان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌تواند در گرایش به ازدواج آسان و پایدار مؤثر واقع شود.

وی اظهار کرد: آشنایی با مهارت های خودشناسی، انتخاب همسر و معیار های آن، راه کار های تسهیل ازدواج، آشنایی با مبانی ازدواج از جمله محورهای این کارگاه بوده است.‌

معاون جوانان هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: آسیب های قبل از ازدواج و نقش مشاوره ی قبل از ازدواج و همچنین  ملاک‌ها و معیارهای یک ازدواج موفق را از دیگر محورهای آموزشی این کارگاه دانست.

بنا به گفته موهبتی کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با هدف ترویج و نهادینه کردن ازدواج آسان به مدت دو روز برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha