کد خبر: کارخانه-تولید-ماسک-رمز-شفا؛-پیام-رسا
۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین نبی زاده، از کارخانه تولید ماسک شقایق در مرکز شهرستان اهواز بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تولید کنندگان ماسک در این کارخانه عنوان کرد: ما امروز در این مکان حاضر شده ایم تا در آستانه ماه محرم و همسو با جامعه عزاداران حسینی(ع) برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن مجالس عزاداری ایام محرم متعهدانه و در کنار هم نسبت به برگزاری این آئین ارزشمند مذهبی اقدام کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین نبی زاده بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی به‌عنوان یک وظیفه انسانی تأکید کرد گفت: رمز "شفا" که پیام رسان سلامت مردم با التزام به شستشوی مکرر دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر ازماسک است در شرایط کنونی باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی ما قرار گیرد تا اجرای مراسم ایام محرم نیز توأم با حفظ سلامت همه مومنین اتفاق افتاده و شاهد ابتلاء هیچ یک از شیعیان اهل بیت (علیهمه السلام) به این بیماری نباشیم.

گفتنی است، این کارخانه که در طول سه ماه گذشته بیش از ۲۷۰ نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم بوجود آورده از کارخانه های محوری تولید ماسک خصوصا تأمین ماسک جهت استفاده عزادارن حسینی در شهرستان اهواز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha