کد خبر: کادر-درمان-نیاز-به-استراحت-دارد-مردم-از
۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۱۴

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،همایون سامه یح نجف آبادی رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز از سفر غیرضرور را برای کنترل ویروس کرونا بسیار ضروری دانست و گفت: افزایش مسافرت ها به استان های شمالی باعث تداوم و انتقال ویروس به این استان ها و سایر استان ها خواهد شد و اگر مردم رعایت نکنند آمار مبتلایان و فوتی ها طی دو هفته آینده افزایش خواهد یافت.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: البته در حال حاضر تعداد مبتلایان و فوتی ها در حال کاهش است و این نشانه جدی گرفتن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم است و انتظار می رود با افزایش رعایت نکات بهداشتی و پرهیز مردم از سفرهای غیرضرور شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم به خاطر افزایش آگاهی مردم و همچنین مسائل مذهبی و ایام محرم تعداد مسافرت ها به استان های شمالی در تعطیلات پیش رو کمتر باشد.

 نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم با بیان اینکه کادر درمانی خسته هستند و  احتیاج به استراحت دارند، ادامه داد: مردم باید در وهله اول برای حفظ جان خود و خانواده از  سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند؛  تلاش های کادر درمانی و مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور بدون  رعایت پروتکل‌های  بهداشتی توسط مردم به سرانجام نخواهد رسید و ریشه کن کردن ویروس مستلزم تعامل و همکاری بیشتر مردم با کادر درمان است.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه  با افزایش تعداد مبتلایان روند درمانی بیماران با مشکل مواجه خواهد شد، گفت: با افزایش سفرها کرونا اوج خواهد گرفت و شیوع می یابد بنابراین از مردم عاجزانه تقاضا داریم در منزل بمانند و مسافرت نروند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha