کد خبر: ژاوی-هرناندز-فوتبال-بدون-تماشاگر-نارا
۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، در شرایطی که رقابت های باشگاهی تیم فوتبال در نقاط مختلف جهان به خاطر شیوع کرونا دچار تعلیق شده، هم اکنون این امیدواری در سطح بین المللی هست که با کاهش این اپیدمی، فعالیت فوتبالی از سرگرفته شود.

ژاوی، اسطوره تیم فوتبال بارسلونا و اسپانیا در مصاحبه ای که با آس انجام داد، از انجام مسابقات پشت درهای بسته اظهار ناراحتی کرد.

[caption id="attachment_57148" align="alignnone" width="300"]ژاوی هرناندز ژاوی هرناندز[/caption]

او گفت: بسیار ناراحت کننده خواهد بود مسابقات را بدون تماشاگر برگزارکنیم. در قطر ما اغلب با تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه روبه رو هستیم. همین تعداد کم هم اگر در ورزشگاه نباشند، ناراحت کننده است.

وی در مورد وضعیت کنونی اش با توجه به بحران ناشی از کرونا عنوان کرد: اکنون در دوحه هستیم. به خاطر کرونا، همه چیز بادقت کنترل می شود. متاسفانه عده ای هم به خاطر این ویروس فوت کرده اند. ما در قرنطینه خانگی هستیم  اما نه در حدی که هم اکنون در اسپانیا وجود دارد.

ژاوی در پاسخ به این سئوال که آیا قصد ترک فوتبال قطر را دارد یاخیر نیز عنوان کرد: در اینجا شرایط بسیار خوبی دارم. آمدن به اینجا یکی از بهترین تصمیماتی بود که در زندگی گرفتم. اینجا مدارس بین المللی وجود دارد و پسرم انگلیسی صحبت می کند. حضورم در اینجا سودمند است.

ستاره سال های نه چندان دور اسپانیا تصریح کرد: فوتبال شور و هیجانی در زندگی من است. اکنون بی حوصله ام که امکان فعالیت در تیم فوتبال را ندارم و از آن دور هستم.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha