کد خبر: پیگیر-تغییرات-اقتصادی-به-نفع-مردم-هستی
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵
پیگیر تغییرات اقتصادی به نفع مردم هستیم/ ناامیدی مردم از وعده های دولت

محسن علیزاده، نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری سلامت، افزود: درباره وعده هایی که دولت به مردم می دهد نمی توانم اظهارنظر کنم چراکه مردم واقعا از این وعده هایی که طی چند سال گذشته شنیده اند ناامید شده اند و ما هم نمی خواهیم به مردم وعده بیهوده بدهیم.

وی ادامه داد: شک نکنید و مطمئن باشید که در مجلس یازدهم همه نمایندگان تلاش خود را می کنند تا آن چیزی که در پیام مقام معظم رهبری برای تامین معیشت مردم بود اتفاق بیفتد.

علیزاده اضافه کرد: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس با نگاه بر اینکه طرح ها و قوانین  جدید چطور می تواند بر وضعیت اقتصادی اثرگذار باشد تلاش می کنیم، چند طرح و لایحه نیز در خود کمیسیون مطرح شده که در یک ماه آینده نتایج آن را مردم خواهند دید. همچنین چند طرح هم از طرف دولت در همین زمینه مطرح شده که آنها نیز در حال بررسی هستند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آن بخشی از این طرح ها که می دانیم حتما به نفع مردم است را بیشتر پیگیری خواهیم کرد تا تغییر به نفع مردم اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه با این حال مردم هم باید بدانند ما در چه شرایط سختی قرار داریم، اضافه کرد: ما در سختترین شرایط بعد از تحریم ها قرار داریم و فروش نفت کشور در حد بسیار ناچیز است و باید تلاش کنیم تا راه های درآمدی دیگری را برای کشور تبیین کنیم.

علیزاده تصریح کرد: این قول را به مردم می دهیم که در کوتاه ترین زمان ممکن تغییرات اقتصادی سرسفره های مردم احساس شود.

خبرنگار: محمدسیاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha