کد خبر: پیگیری-کاربران-ایرانی-و-انتخابات-آمری
۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۰
پیگیری کاربران ایرانی و انتخابات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از  اسپوتنیک، در تاریخ 3 نوامبر، انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برگزار شد. رئیس جمهور ترامپ و معاون رئیس جمهور، همه 435 عضو مجلس نمایندگان، حدود یک سوم مجلس سنا (35 سناتور)، فرمانداران 11 ایالت و دو سرزمین و مجلس قانونگذاری محلی برخی از ایالت ها انتخاب می شوند. در این راستا برخی کاربران ایرانی واکنش ها و پیش بینی های مختلفی درباره این انتخابات نموده اند. برخی از کاربران نیز بیشتر به جنبه شوخی به این انتخابات نگاه می کنند.

شیما یکی از کاربران ایرانی به جالب بودن و غیرمنتظره بودن انتخابات امریکا اشاره می کند و می نویسد: نظرسنجى ها نشون ميده كه بايدن جلوتر، اما گردهمايى هاى بايدن خيلى خلوتِ. نظرسنجى ها نشون ميده كه ترامپ عقبترِ اما گردهمايى هاى او در فرصت كوتاهى بسيار شلوغ ميشه. انتخابات جالبى خواهد بود!

نظرسنجى ها نشون ميده كه بايدن جلوتر،

اما گردهمايى هاى بايدن خيلى خلوتِ.

نظرسنجى ها نشون ميده كه ترامپ عقبترِ

اما گردهمايى هاى او در فرصت كوتاهى بسيار شلوغ ميشه.

انتخابات جالبى خواهد بود! #انتخابات_آمریکا

— Shima B-شیما بزرگی (@LadyJusticeIran) October 29, 2020

در این راستا، یک کاربر ایرانی به شوخی می نویسد: نصف مردم  امریکا نمیدون انتخابات کی هست. بعد اینجا نانوایی میگه تا بعد انتخابات پخت نداریم ببینیم شرایط چی میشه.

نصف مردم #آمریکا نمیدون #انتخابات کی هست بعد اینجا نانوایی میگه تا بعد انتخابات پخت نداریم ببینیم شرایط چی میشه.

سس ماس لطفا

— Mohammad (@m_farassoo) October 29, 2020

کاربر دیگر ایرانی، حضور مردم آمریکا در انتخابات را به عنوان دستاورد ترامپ تعیین می کند. وی می نویسد: به نظرم ترامپ حداقل کاری که کرد حساس شدن دوباره مردم آمریکا نسبت به انتخابات بود. طولانی مردم در شهرهای مختلف برای رای موید این نکته است.

کاربر دیگر ایرانی نیز از استرس نتایج انتخابات امریکا می نویسد: استرس انتخابات خودمون کم بود حالا باید استرس ی ملت دیگم من بکشم. لعنتی زودتر تموم شو که ما پیر شدیم با این همه نظر سنجی.... امروز اومدم گوشی رو عوض کنم گفتم بذار بعد انتخابات ببینم شاید یکم مناسب تر شد قیمت ها..

استرس انتخابات خودمون کم بود حالا باید استرس ی ملت دیگم من بکشم.

لعنتی زودتر تموم شو که ما پیر شدیم با این همه نظر سنجی....

امروز اومدم گوشی رو عوض کنم گفتم بذار بعد انتخابات ببینم شاید یکم مناسب تر شد قیمت ها...

امید به صندوق اونا گناه نیست؟#انتخابات#بایدن#ترامپ

— Mehdi salimi (@Mehdisalimi1997) November 1, 2020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha