کد خبر: پیگیری-دکتر-موسوی-جهت-اختصاص-واکسن-کرو
۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،دکتر سیدموسی موسوی ، مدیر و جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان حاج‌محمود حاج‌حیدر لامرد با حضور در دفتر نماینده مردم در مجلس، با وی دیدار و گفتگو کردند.

دکتر موسوی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان‌های لامرد و مهر گفت: مهمترین عاملی که می‌تواند از گسترش این بیماری جلوگیری کند، رفتارهای پیشگیرانه مردم ازجمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است ؛ اما متأسفانه در این شرایط حساس مشاهده می‌شود بعضی‌ها در اجتماعات شلوغ بدون هیچ توجهی به توصیه‌های بهداشتی حضور می‌یابند که باید در این موارد تصمیماتی اتخاذ گردد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی توسط بسیج برای مبارزه با کرونا را اقدامی مهم و قابل تقدیر برشمرد و افزود: باید عزم جدی‌تری در مبارزه با شیوع کرونا وجود داشته باشد و در مدیریت شهرستان همه افراد و نهادها ازجمله دادگستری، سپاه، نیروی انتظامی، اصناف، گروه‌های جهادی و ... همه در کنار همدیگر قرار بگیرند تا با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری مردم، بتوانیم پیک جدید کرونا را پشت سر بگذاریم.

در ادامه این نشست مدیران و افراد حاضر در جلسه نیز ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت بیمارستان لامرد، از تکمیل ظرفیت بخش خاکستری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داده و کمبود نیروی‌ خدماتی، فقدان دستگاه امحاء زباله و عدم پرداخت مطالبات پزشکی و دارویی را ازجمله مشکلات این‌روزهای بیمارستان لامرد عنوان کردند.

در این نشست دکترموسوی طی تماس با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تقاضا برای حل مشکلات یادشده، خواستار اختصاص واکسن به پرسنل بیمارستان‌های دو شهرستان شد.

کد خبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha