کد خبر: پیوست‌های-اجتماعی-در-همه-پروژه‌های-ش
۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) محمدرضا جوادی یگانه در مراسم بازدید از آخرین مراحل عملیات عمرانی پیش از بازگشایی محدود زیرگذر گیشا با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی تاثیرگذاری زیادی روی کیفیت زندگی شهروندان دارند، اظهار داشت: همه پروژه ها باید با ارزیابی و مطالعه دقیق در شهر اجرایی شوند.

وی با اشاره به اینکه مدتهاست به دستور شورای شهر تهران در همه پروژه‌ها پیوست‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و اقتصادی لحاظ می شود، افزود: بدون تردید تاثیر ارزیابی‌های اجتماعی در پروژه‌ها باید قوی تر از گذشته باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری به سمت انسان‌محوری تغییر پیدا کرده است، گفت: اگر در پروژه‌ها مشکلاتی مشاهده می شود می توانیم به صورت دقیق نسبت به اصلاح و رفع آن اقدام کنیم.

جوادی یگانه ادامه داد: رویکرد جدیدی در شهرداری تهران ایجاد شده که بر این اساس خودرومحوری دیگر ملاک عمل نیست. ما باید در پروژه‌های شهری با مردم گفت‌وگو کنیم چراکه نمی‌شود با ابلاغ و دستور کارها را عملیاتی کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا از معماری و رنگ در پروژه‌های عمرانی استفاده نمی‌شود، گفت: باید این موضوعات لحاظ شود و سازمان زیباسازی قطعا به این موضوعات وارد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha