کد خبر: پیش-بینی-۲-هزار-تخت-برای-ارائه-خدمت-به-ب
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا، با بیان این که در شهر مشهد ۶۱ درصد تخت‌ها مروبط به بیمارستان‌های دولتی و مابقی مربوط به بخش خصوصی است افزود : تصمیم بر آن شده است تا همه بیمارستان‌ها بیماران خود را که مبتلا به کرونا هستند در بخش جداگانه درمان کنند و به بیمارستان‌های دیگر ارجاع ندهند.

مسئول کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: مراکز تکمیل درمان نیز آماده پذیرش بیماران هستند تا بیمارانی که امکان جداسازی ازدیگر بیماران را ندارند در این مرکز تحت درمان و مراقبت قرار گیرند.

دکتر بدیعی گفت : با همکاری واحد نظارت همه بیمارستان‌های مشهد و شهرستان‌ها از لحاظ موقعیت جغرافیایی ، ساختار ، اکسیژن ،  تهویه و نیروی انسانی بررسی شده و هر بیمارستان با توجه به تعداد تخت و امکانات ملزم به ارائه خدمت به بیماران کرونایی است.

وی افزود : برای کودکان نیز درمانگاه ها ، بیمارستان‌ها و مراکزی که ارائه خدمت می‌کنند مشخص شده است و با هماهنگی شهرداری مشهد این مراکز در بیلبورد‌های سطح شهر معرفی می‌شوند تا بیماران با مسیر دریافت ارائه خدمت آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha