کد خبر: پیش-بینی-سهم-دولت-در-بودجه-حمل-و-نقل-کشو
۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
پیش بینی سهم دولت در بودجه حمل و نقل کشور

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: سهم دولت در بودجه حمل و نقل در نظر گرفته نشده است و از مجلس تقاضا داریم که بودجه حمل و نقل شهرداری ‏ها را پیش ‏بینی کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در واکنش به تذکر احمد صادقی در خصوص سهم دولت در مدیریت بحران یادآوری کرد: سهم دولت در حمل و نقل بیشتر است، اما متاسفانه در بودجه، در نظر گرفته نشده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هم اکنون بحث بودجه در مجلس در دست بررسی است و از همین روی تلاش می‏کنیم که بودجه اصلاح شود، هرچند که اصلاح بودجه در این شرایط بسیار سخت است، اما باید به فکر مردم تهران و شهرهای دیگر هم بود.

چمران ادامه داد: هم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هم از دولت درخواست داریم که در هماهنگی با شهرداری تهران، تلاش کنند، آنچه که در بودجه پیش بینی نشده بود، در صحن مجلس پیش بینی شود تا بتوانیم در سال آینده، برای حمل و نقل تهران حداقل کاری را انجام دهیم. چون اگر حمل و نقل دچار مشکل شود، هیچ پیشرفتی در شهر تهران صورت نخواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان متذکر شد: بهتر است که برای افزودن اندکی بودجه دولت، از سهم شهرداری‏ها کم نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha