کد خبر: پیشنهاد-کنترل-تردد-ورودی-دیلم-به-ستاد-ا
۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم، احمد دشتی در جلسه مشترک پدافند غیرعامل و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی صمت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف گشت‌های نظارتی خود را تشدید کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران در ایام مواجهه با کرونا عنوان داشت: استان بوشهر در موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت بهتری قرار دارد.

دشتی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند، تمایل زیادی جهت تعطیلی صنوف نداریم ولی مواقعی که متصدیان نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، جهت تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز بیان کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا بازدیدهای مشترک و انفرادی همکاران ما از اصناف و اماکن به صورت روزانه انجام می‌شود.

مهندس ایرج زنده بودی اضافه کرد: اظهارنظرهای فراوانی در این ایام شده که بهترین و مهم‌ترین آنها سخنان مقام معظم رهبری در ۱۲ محور و تشریح موارد مقابله با کرونا بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دیلم گفت: تا این لحظه در شهرستان دیلم ۴۸۱ مورد مثبت به ثبت رسیده است.

امام جمعه دیلم نیز گفت: مردم همانند گذشته با همراهی مسئولین در راستای پیشگیری از کرونا کمال همکاری را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمود اسدی اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور و جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا، آیین نماز جمعه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده‌ایم.

نماینده دادستان شهرستان دیلم نیز افزود: بافرهنگ سازی مناسب می‌توان مردم را همراه کرد و در امر پیشگیری بیش از پیش موفق بود.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: دادستانی دیلم آمادگی کامل را جهت رسیدگی به تخلفات و مقابله با افرادی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha