کد خبر: پیشرفت-۶۰درصدی-طرح-ابرار-در-لرستان
۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴
پیشرفت ۶۰درصدی طرح ابرار در لرستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در راستای اجرای طرح سراسری اقدام برای آسفالت راه‌های اولویت دار روستایی با عنوان ابرار طی سال گذشته آسفالت ۶۴ کیلومتر راه روستایی در شهرستان های مختلف استان در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شرفی افزود: تاکنون در قالب این طرح ۸ کیلومتر در شهرستان چگنی به اتمام رسیده است و در مابقی پروژه ها نیز زیرسازی به طور کامل صورت گرفته و آماده آسفالت هستند که بزودی عملیاتی می‌شوند و امیدواریم تا پایان امسال مجموع ۶۴ کیلومتر به بهره برداری برسد.

وی از اجرای ۱۱۸ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح جابر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح سراسری جهش آسفالت برای راههای روستایی با عنوان جابر نیز در استان لرستان ۱۱۸ کیلومتر پیشنهاد شده است که درصورت تصویب در شورای برنامه ریزی استان و اختصاص بودجه لازم عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار کرد: طرح بهسازی و آسفالت محورهای گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است که براساس اولویت‌بندی انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha