کد خبر: پیروزی-یاران-گل-محمدی-مقابل-شهرخودرو
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۹
پیروزی یاران گل محمدی مقابل شهرخودرو

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت تیم های پرسپولیس و شهرخودرو  امروز  به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر صفر به نفع پرسپولیس به اتمام رسید.

با این نتیجه شاگردان یحیی گل محمدی هفت امتیازی شده و بدون احتساب دو بازی دیگر امروز به جدول صعود کردند و تیم مهدی رحمتی هم با 4 امتیاز و تفاضل گل منفی یک به رتبه یازدهم سقوط کرد.

سیدجلال حسینی در دقیقه 42، احمد نورالهی 85 و میلاد سرلک در دقیقه 89 گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند. در دیگر بازی تیم گل‌گهر سیرجان به مصاف ماشین سازی رفت و موفق شد سه امتیاز با ارزش را به حساب خودش واریز کند. احمد زنده روح (۸۲- پنالتی) برای گل گهر سیرجان گلزنی کرد

تیم گل‌گهر با این پیروزی 10امتیازی شدند تا همچنان صدرنشین لیگ برترباشند. ماشین سازی نیز با این شکست تک امتیازی باقی ماند تا به قعر جدول سقوط کند.

در دیگر دیدار تیم‌های فولاد و آلومینیوم اراک از هفته چهارم لیگ به مصاف هم رفتن که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول گلی از دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم تلاش‌های هر دو تیم بی ثمر ماند و دروازه‌ها باز نشد تا بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

با این تساوی آلومینیوم 4 امتیازی و فولاد 6 امتیازی شدند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha