کد خبر: پیروزی-رئال-مادرید-مقابل-اینتر-و-باخت-ل
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
پیروزی رئال مادرید مقابل اینتر و باخت لیورپول

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ، رئال مادرید و پورتو  مقابل مارسی پیروز شد.

بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر یک از سد سالزبورگ اتریش گذشت

گل ها: لواندوفسکی، ووبر (گل به خودی) و سانه برای بایرن و بریشا 73 برای سالزبورگ

بایرن مونیخ با کسب این پیروزی در این مسابقه با 12 امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماندند و صعود خود به جمع 16 تیم پایانی را به‌عنوان سرگروه قطعی کردند. اتلتیکو مادرید هم با تساوی بدون گل مقابل لوکوموتیو مسکو متوقف شد و با پنج امتیاز، در رده دوم گروه قرار گرفت. لوکوموتیو با سه امتیاز در جایگاه سوم و سالزبورگ با یک امتیاز، در انتهای جدول قرار گرفت.

اینتر  میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 2 بر صفر مقابل شاگردان زیدان شکست خورد. گل های این دیدار را ادن اِزار در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و رودریگو در دقیقه 59 به ثمر رساندن. با این پیروزی رئال مادرید با کسب هفت امتیاز و حفظ جایگاه دوم جدول ، به صعود نزدیک‌تر شد. اینتر هم با دو امتیاز در انتهای جدول باقی ماند . بوروسیا مونشن‌گلادباخ با نتیجه 4 بر صفر از سد شاختار دونتسک اوکراین گذشتمونشن‌گلادباخ با 8 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته و شاختار دونتسک با چهار امتیاز، در رتبه سوم جدول است.  

تیم فوتبال پورتو با نتیجه 2 بر صفر در خانه مارسی پیروز شد و با 9 امتیاز، در جایگاه دوم جدول باقی ماند.طارمی از دقیقه 79 مسابقه وارد زمین شد.منچسترسیتی با یک گل در خانه المپیاکوس یونان پیروز شد تااین تیم با 12 امتیاز، صعود خود را به دور بعدی قطعی کرده و صعود پورتو هم با کسب یک امتیاز دیگر قطعی خواهد شد. المپیاکوس با سه امتیاز در رده سوم و مارسی بدون امتیاز، در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

تیم لیورپول در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر از آتالانتا شکست خورد و آژاکس با نتیجه 3 بر یک از سد میتیلند گذشت. در این گروه لیورپول با 9 امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد و تیم‌های آژاکس و آتالانتا با امتیاز مشابه هفت، در رده‌های دوم و سوم این گروه جای گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha