کد خبر: پیروزی-الوحده-مقابل-پرسپولیس
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۱۸
پیروزی الوحده مقابل پرسپولیس
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت تیم پرسپولیس ایران در پنحمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر نماینده امارات خاتمه یافت. تیم ماتاوز در دقیقه ۵ تک گل نیمه اول را برای الوحده به ثمر رساند. پرسپولیس با وجود شکست در این مسابقه همچنان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار دارد اما با توجه به ۱۰ امتیازی شدن الوحده، سرخپوشان برای حفظ صدرنشینی خود در پایان مرحله گروهی باید در دیدار پایانی پنجشنبه شب هفته جاری مقابل الریان دست پُر از زمین خارج شوند. ترکیب پرسپولیس ایران : حامد لک، سیدجلال حسینی (۷۸-مهدی عبدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، میلاد سرلک (۴۶-نوراللهی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری (۷۸-علی شجاعی)، شهریار مغانلو (۴۶-عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی (۴۶-مهدی شیری). ترکیبالوحدهامارات: محمد حسن الشامسی، محمد برغش المنهالی، لوکاس پیمنتا، تیم ماتاوز، منصور الحربی، عبدالله الکربی، لی می یونگ جو، نهیان عادل، فارِس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین. داور: تانتاشف ایلگیز از ازبکستان دقیقه۵: تیم ماتاوز با عبور از مدافعان پرسپولیس با ضربه‌ای از زاویه بسته دروازه لک را باز کرد. دقیقه۱۳: فارِس جمعه به دلیل خطا روی مغانلو اولین کارت زرد بازی را داریافت کرد. دقیقه۱۶: ارسال احسان پهلوان به شکلی خطرناک با دفع ناقص دروازه‌بان الوحده راهی کرنر شد. دقیقه۳۳: عمر خربین با غفلگیری در حالی که حامد لک از دروازه بیرون آمده بود، قصد داشت از نیمه زمین دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه این بازیکن را لک با یک دست راهی کرنر کرد. دقیقه ۴۵: بازیکن الوحده خودش را زیر پای ترابی زمین زد اما داور به او و ترابی هر دو بازیکن کارت زرد داد! نیمه دوم دقیقه۵۳: ضربه سر کنعانی‌زادگان روی کرنر ارسالی مهدی ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه۵۶: شوت سنگین پهلوان از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه الوحده برخورد کرد و برگشت داده شد. دقیقه۶۷: کار ترکیبی خوب بازیکنان پرسپولیس و پاس در عمق ترابی توپ را به مهدی شیری رساند اما پاس در عرض این بازیکن در یک رفت و برگشت توسط مدافعان الوحده دور شد. دقیقه۷۱: منصور الحربی از داور ازبکستانی کارت زرد دریافت کرد. دقیقه۷۵: وحید امیری دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت. دقیقه۸۰: حرکت انفرادی و شوت آل‌کثیر در دو مرحله در اختیار دروازه‌بان الوحده قرار گرفت. دقیقه۸۳: انور بازیکن تازه وارد الوحده با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. دقیقه۸۴: ضربه سر کنعانی‌زادگان از داخل خط شش قدم به تیر دروازه الوحده برخورد کرد. دقیقه ۸۸: مهدی عبدی یک موقعیت خوب را برای پرسپولیس از دست داد و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان الوحده مهار کرد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در پنجمین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم تراکتور مقابل پاختاکور چهارمین مساوی آسیایی این فصل خود را در لیگ قهرمانان به دست آورد. شاگردان رسول خطیبی اکنون با 7 امتیاز در رده دوم گروه B قرار دارند و همچنان به صعود امیدوارند.

پاختاکور هم با این مساوی 4 امتیازی شد و بختش برای صعود به نزدیکی صفر رسید و در حال حاضر در مکان سوم جدول قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha